93 thoughts on “Easter, come for the eggs, stay for the batshit crazy zombie stories!

  1. Gerhard,

    I am answering you on this page because the Bobby V. Jaarsveld one is taking too long to load now.

    Re your post on the book written about Hitchens. I haven’t read it, but I don’t have to guess that it is just another “lie for jesus” story from just another fucked-up god-idiot.

    I have seen it hundreds of times in my life. These fucking holy-poly shit talking
    crazy god-idiots are liars of note when they have to do so for their gotte. You will not believe the extent that they will go to. In fact, I just remembered, I think you saw the video of the woman who claimed that she and her husband got chased by two eigthy-foot tall demons. Nogal around and around their car.

    These people who come up with all these lies will say absolutely anything just to try and convince others that “there is a gotte”

    Like

    • Baie waar verifanie

      Wat my ook meer oortuig dat die judeo-christelike god ‘n klomp nonsens is, is die verskillende menings wat ek al onder die christene op hierdie blad gelees het. Ek onthou nog vir Zuanne-Marie se vreemde konsep van Swedenborgisme. Ek het klaar na Johannie se vreemde verwysing na sy Boedha-maatjie verwys. Kokkerman het weer hierdie vreemde konsep van “ware” Afrikaners. Dit is nou die Afrikaners wat die 3 sogenaamde geloftes onderhou. Ander Afrikaners is nie “ware” Afrikaners volgens hom nie. Hierdie idees kry hy net van sy spook af. Ek voel vere waarin hierdie klomp in glo. Die problem kom waneer dit uitgeleef word en mense benadeel. Oor Robert en die klong sal ek vir eers nie veel se nie alhoewel ek klaar ‘n paar vreemde idees by hulle opmerk. Die gedagte dat ons sogenaamd willens en wetens “God” ontken laat al klaar ‘n paar vermoedens die lig sien.

      Like

  2. “Advanced aliens could ‘conquer and colonise’ our planet, warns Stephen Hawking

    12:46, 30 Sep 2015
    Updated 15:29, 11 Mar 2016
    By Jeff Parsons

    The world famous physicist has admitted that if aliens came to visit Earth, the outcome might not be a positive one. Stephen Hawking believes that aliens visiting Earth might not turn out well for us.

    Stephen Hawking has tackled the mysteries of the universe his entire life.

    Now the world-renowned scientist has some new things to say about a potential alien invasion .

    “If aliens visit us, the outcome could be much like when Columbus landed in America, which didn’t turn out well for the Native Americans,” Professor Hawking told El País .

    “Such advanced aliens would perhaps become nomads, looking to conquer and colonize whatever planets they can reach,” he said.

    The physicist, who has suffered from motor neurone disease since his twenties, explained that the existence of aliens is beyond doubt.

    “To my mathematical brain, the numbers alone make thinking about aliens perfectly rational. The real challenge is to work out what aliens might actually be.

    He also explained that the best chances for the survival of the human race is to find a new home on another planet.

    “There’s an increasing risk that a disaster will destroy Earth,” Prof Hawking explains.

    “I therefore want to raise public awareness about the importance of space flight. I have learnt not to look too far ahead, but to concentrate on the present.”

    Sjoe, kyk net hoe vertel die wêreld se top-wetenskaplike se wiskundige brein vir hom dat marsmannetjies bestaan terwyl hy sê dat daar geen God is nie. En dan gee hy sommer die oplossing vir die bedreigde mensdom: Vind ‘n ander woonplek op ‘n ander planeet – dis al hoe julle gaan oorleef! So asof hierdie super-intelligente marsmannetjies dan nie die ander planeet óók gaan ontdek nie… En tog, ateïste hang aan hierdie wetenskapgod van hulle se ou lippies en slurp soos dorstige ou brakkies melk sal opslurp, gretiglik die sielsieke denke van hierdie hoogs bejaarde parapleeg op. Inderdaad verstommend, maar heerlik lagwekkend… 🙂

    Like

    • Aiyaiyai,

      Gaan ons ooit hierdie godiote leer om ‘n artikel ordentlik te lees?

      Die kans dat daar ander planete is waar een of ander wesens leef, is maar bloot ‘n wiskundige moontlikheid (mathematical probability). Dis al.

      Geen wetenskaplike wat sy sout werd is het nog ooit gese dat daar werklik ander wesens is nie, soos godiote wat jou wil vertel dat “jesus leef vandag nog” en “got is die waarheid” en ander kak. Hullle wil he jy moet dit totaall aanvaar en glo.

      Die rede hoekom Hawkins lankal gese het ons moet na Mars vertrek, is omdat hierdie planeet van ons so ‘n totale fok-op is, wat juis veroorsaak was deur die klomp godiote, wat tweespalt en verwarring veroorsaak het, en NIE om weg te hardloop vir moontlike ander wesens nie ! Hawkins, glo dat hierdie planeet nie eers ‘n duisend jaar verder, lewe sal kan odersteun nie, mits iets werklik drasties verander, wat nie sal gebeur nie.

      Like

      • Hier is die befaamde Hawkins se wysheid:

        “If aliens visit us, the outcome could be much like when Columbus landed in America, which didn’t turn out well for the Native Americans,” Professor Hawking told El País .The physicist, who has suffered from motor neurone disease since his twenties, explained that the existence of aliens is beyond doubt.” (existence: die bestaan – beyond doubt: sonder twyfel) Aiyaiyai inderdaad!

        En hier is sy getroue volgeling, Mooiseun, se wysheid:

        “Die kans dat daar ander planete is waar een of ander wesens leef, is maar bloot ‘n wiskundige moontlikheid (mathematical probability). Dis al.”

        Soos vinkel en koljander, die een is so dwaas soos die ander… Nou is die gróót vraag: Wié lieg?? 🙂

        Like

        • Nouja, laat ons maar weer probeer.

          Wetenskaplikes – en enige mens met ‘n gesonde verstand – se nie dat ons al “aliens” gesien het nie, maar dat daar geen twyfel is nie, gegewe die verskriklike groot en oneidnige uitspansel van die heelal, is daar sonder twyfel die kans dat ander bewoonde planete bestaan. Terloops, dit is ook net mense wat in kak glo wat beweer dat “aliens” ons daagliks besoek.

          Maar, as ons se dat daar slegs een present kans is, kan daar nog steeds biljoene ander planete is wat bewoon word. Ek stem saam.

          As ons beweeg teen die spoed van lig (300,000 km per sekonde) en ons reis van die een punt net van ons sterrestel, die melkweg, na die teenoorgestelde punt toe, gaan dit ons ‘n duisend aardse jare neem om dit te doen. Daar is biljoene sterrestelsels in die heelal, so die kanse is goed dat daar moontlik ander wesens is, maar ons se nie ons het hulle al gesien nie !

          Nouja, ek se dan ook dat daar sonder twyfel ander planete moet wees wat bewoon word, maar ek aanbid nie daardie idee nie, ek glo nie dat daardie idee mense kan genees en ander wonderwerke veroorsaak nie, en dat as ek dit nie glo nie, dat ek eendag in ‘n hel sal brand nie, Ek het ook nie kerkgeboue gebou en gelowe gestig wat daarop gebaseer is nie. Maw ek “glo” nie vas dat daar ander bewoonde planete is nie, maar ek se die moontlikheid is baie sterk, sonder twyfel, totdat ons die dag die bewyse het. Dit is ‘n teorie, en dit is die moontlikheid wat sonder twyfel is.

          Daar is geen moontlikheid dat jou gotte bestaan nie.

          Like

            • Boeremag, thinkers and scientists always speak about either the probability that something exists, or the possibility. Anything can be a possibility, but there is a much greater probability that other life forms exist, than the probability that your gotte exists.

              Like

              • Well put Fanie. I always wonder how these godiots choose their gods. I mean, lets assume for the moment a that a god exists (even though no evidence points in this direction). Surely this is only the start of the godiots problem? How does he determine which god is the real Mcoy? Suppose playing eeny-meeny, is one option. Furthermore, how does he jump from a “my god exists” to the typical dogmatic view of “I’m going to live forever in heaven”? Only one way to achieve this: lying, lying and more lying…

                Like

        • Ag ou Kokkerman.

          Ek lees dat joernaliste skryf dat hy “explained that the existence of aliens is beyond doubt.” Dan lees ek weer Hawking skryf “in my mind the existence of aliens is beyond doubt”.

          Wat ookal die geval mag wees. Ek dink dit is meer rasioneel om met “aliens” in aanraking te kom deur die hubble teleskoop of deur die nuwe projek wat Hawking et al begin het om vir aliens te soek as om “Jahweh” (of een of ander God/e) met hierdie tegnologie te ontdek.

          Ek gaap maar net vir jou. BTW van wat ek lees dink ek Hawking is ‘n tipe soort “pantheist”.

          Like

          • “Ek dink dit is meer rasioneel om met “aliens” in aanraking te kom deur die hubble teleskoop of deur die nuwe projek wat Hawking et al begin het om vir aliens te soek as om “Jahweh” (of een of ander God/e) met hierdie tegnologie te ontdek.”

            Sê die een wat ook glo dat lewe homself kan onderhou en steeds nie die “wetenskaplike” oorsprong daarvan kan of wil verduidelik nie. Nogal baie “rasioneel”, maar ongelukkig irrasioneel…

            Like

            • Boeremag, hoekom luister jy nie en hoekom stem jy nie saam met jou mede-godioot nie? Let wel wat se hy hieronder:

              “Waarom al die moeite om vir die goddeloses te probeer oortuig”??

              Like

              • Mooiseun, wat op aarde gee jou die idee dat ek enige een van julle probeer oortuig van enige iets? As julle wil glo dat wiskundige sommetjies in die bejaarde parapleeg se kop “bewys” dat God nie bestaan nie maar marsmannetjies wél, glo gerus so. Ek voel ‘n veer vir wat julle glo want dis buitendien sielsieke twak. Al wat ek doen is om maar net julle sothede vir ander wat hier lees, uit te wys. Dis al. Ek wonder egter hoe Hawking met sy magtige wysheid al hierdie wonderhede kan uitlê en selfs verklaar dat God nie bestaan nie, maar ‘n kuur vir sy vir sy eie toestand kan hy nie vind nie. Nogal iets om aan te dink, nê?

                Like

                • Vriend, waarom verlaat jy nie eerder hierdie geselskap nie? Dit help niks nie. Bid en lewe met wete dat Jesus kom! Gebruik hierdie energie elders waar dit waarde aan jou en jou naaste se lewe toevoeg.

                  Like

                • Klonkie, as jy dommer was sou ons jou 3 maal per week moes natlei. Hoekom stel jy nie die voorbeeld nie? Wat laat jou dink jy is die groot indoena wat van ander vra om die blad te verlaat? Klipdom inderdaad.

                  Like

            • My skrywe:

              “Ek dink dit is meer rasioneel om met “aliens” in aanraking te kom deur die hubble teleskoop of deur die nuwe projek wat Hawking et al begin het om vir aliens te soek as om “Jahweh” (of een of ander God/e) met hierdie tegnologie te ontdek.”

              Jou skrywe:

              “Sê die een wat ook glo dat lewe homself kan onderhou en steeds nie die “wetenskaplike” oorsprong daarvan kan of wil verduidelik nie. Nogal baie “rasioneel”, maar ongelukkig irrasioneel…”

              So dink jy wel ons kan Jahweh (of ander Gode/e) deur ‘n teleskoop sien of met hom/hulle in aanraking kom? Wat gaan hubble (daar is selfs n sterke teleskoop wat ontwerp word) sien Kokkerman? God/e wat in die hemel sit en tee drink? Suiwer Pantheist sien al klaar hulle God orals om hulle en in hulself. Inteenstelling met jou spook is dit al klaar ‘n weerspreking van jou spook.

              Jy wil he ek moet die oorsprong van die kosmos (of/en lewe) verduidlik. Soos ek vir Hawking verstaan het die kosmos ‘n begin gehad deur die Big Bang net soos wat die Bybel ook ‘n begin aankondig in Genesis 1 & 2. Ek sien egter geen bewys vir ‘n begin nie. Daarom dink ek dat die kosmos nog altyd bestaan en dit is ‘n besliste moontlikheid. Die oorsprong van lewe is ook tans ‘n nuttelose vraagstuk om beantwoord te word. Selfs al het lewe ‘n oorsprong wys dit nie op jou spook nie. Daar is honderde skeppingsverhale.

              Net ‘n bietjie raad. Vind uit waarin mense werklik glo voor jy met nuttelose strooipop argumente vorendag kom. Die bewys van die aarde en die kosmos is daarin gelee dat ons vandag lewe ondervind en ervaar.

              Like

              • “Soos ek vir Hawking verstaan het die kosmos ‘n begin gehad deur die Big Bang net soos wat die Bybel ook ‘n begin aankondig in Genesis 1 & 2.”

                ” Daarom dink ek dat die kosmos nog altyd bestaan en dit is ‘n besliste moontlikheid. Die oorsprong van lewe is ook tans ‘n nuttelose vraagstuk om beantwoord te word.”

                Die kosmos het ‘n begin gehad (Hawking natuurlik) én jy dink dit het nog altyd bestaan? Watter een van die twee is dit? Toemaar, los dit eerder.

                Die oorsprong van lewe is ook ‘n nuttelose vraagstuk? Sonder lewe is hier niks. Gerhard, net ‘n laaste woord aan jou oor hierdie onderwerp: Jy vind dit onmoontlik om te glo dat God alles uit niks gemaak het, maar jy glo die alternatief dat niks, álles uit niks gemaak het. Dalk moet jy eerder jou obsessiewe strooipop vat en met hom gaan speel want jou redenasies is werklik kinderagtig.

                Like

          • Gerhard,

            British astrophysicist Stephen Hawking confirmed Sunday that he is an atheist, after years of speculation. “Before we understood science, it was natural to believe that God created the universe, but now science offers a more convincing explanation,” he said.Sep 28, 2014

            Like

            • Mooiseun, Hawking is besig om julle lekker te bedrieg man. Op sy kwesbare oudag begin hy skielik besef daar is ‘n God… Ek kan dink dat die skok nogal groot moet wees vir jou, vandaar die patetiese geskarrel om jou jong ateïs maatjie se vuurtjie te probeer blus…

              Like

              • “Op sy kwesbare oudag begin hy skielik besef daar is ‘n God…”

                En waar kry jy hierdie inligting Kokkerman. Kan jy mense se gedagte lees.

                Lyk ek vir jou soos Stephen Hawking. Daar is dinge waarmee ek saam met hom stem en dinge waarmee ek nie saamstem nie. Word tog nou bietjie wakker man!. Jou strooipop argumente beindruk niemand nie.

                Ek stem wel saam dat “aliens” (en hier praat ek nie van daardie mannetjies by Roswell nie) moontlik kan bestaan.

                Ek stem nie saam met Hawking dat “God” nie bestaan nie. Ons het wel volgens jou eie argumente tot die gevolgtrekking gekom dat “God” nie bestaan nie.

                Jy is darem werklik toe.

                Like

                • “Wat my ook meer oortuig dat die judeo-christelike god ‘n klomp nonsens is, is die verskillende menings wat ek al onder die christene op hierdie blad gelees het.”

                  “Ek stem nie saam met Hawking dat “God” nie bestaan nie. Ons het wel volgens jou eie argumente tot die gevolgtrekking gekom dat “God” nie bestaan nie.”

                  Strooipop argumente? 🙂 Twee aanhalings van jou eie kommentare, en drie teenstellende gedagtes. Eers is God ‘n “klomp nonsens” weens verskillende menings van Christene, dan “stem” jy nie saam met Hawking dat God “nie” bestaan nie en sodoende gee jy erkenning dat God wél bestaan en dan swaai jy wéér om in die volgende sin en verklaar dat God volgens my argumente nie bestaan nie! 🙂

                  Gerhard, ek weet julle ouens is die kluts kwyt maar hierdie kommentare van jou is ware ateïs-juweeltjies. Dankie man, jy máák my dag! 🙂 🙂

                  Like

                  • Nee Kokkerman ek dink jy verstaan verkeerd. Soos dit vir my lyk het Hawking ‘n “knowledge-claim” gemaak. Daarmee stem ek nie saam nie. Ek stem nie saam hiermee nie vir die eenvoudige rede dat ‘n mens nie GODE kan bewys of verkeerd bewys nie. Soos ek se het jou argumente al wel bewys dat jou spook nie bestaan nie (moet ek jou leidrade gee?)

                    So daar is geen weerspreking nie. Gode weerspreek mekaar…..

                    Like

                    • Gerhard, jy mors jou tyd met oom Kakkie. Sy oneerlikheid ken geen perke nie. Ons vra al hoe lank hy moet vir ons bewyse vir sy gotte bring; en al waarmee hy kan opkom is aanhalings uit sy stowwerige bybel. Brein lankal weggevrot met dogmatiese twak. Eintlik tragies.

                      Like

                    • En laat ek jou tog ter afsluiting ‘n bietjie raad gee. Die benaming “ateis” word die meeste op hierdie webblad gebruik. Dit vertel n mens egter niks van watter tipe ateis ons onderskeie ateiste is nie. So om net suiwer teen ateiste te redeneer is futile. Of die ander ateiste op hierdie blad hulle onderskeie spesifieke sort ateism aan jou bekend gaan maak weet ek nie…

                      Like

                    • “Ek stem nie saam met Hawking dat “God” nie bestaan nie.”

                      “Soos dit vir my lyk het Hawking ‘n “knowledge-claim” gemaak. Daarmee stem ek nie saam nie.”

                      Jy is nou soos die Rooihuide vir die Cowboys gesê het: Paleface speak with forked tongue. As dit egter vir jou beter laat voel oor jou betwyfelbare integriteit, belieg jouself dan maar. Ateïste is in elk geval berug vir hul Houdini truuks. Maar vertel my tog, wáár het die lewe wat evolusie moontlik gemaak het, sy oorsprong vandaan? Jy bly nou al baie lank in gebreke om my te antwoord…

                      “Soos ek se het jou argumente al wel bewys dat jou spook nie bestaan nie (moet ek jou leidrade gee?)”

                      Gerus.

                      Like

                    • Malherbe, jy het aanhalings gemaak uit die boek Job in die Bybel en verwys na hoofstukke wat nie eens bestaan nie. Ek het jou daarop wys gemaak maar natuurlik was jou stilswye dawerend. En jy gee jou uit oor eerlikheid? Regtig? Maar nou ja, dis al wéér Vrydag en ons almal wéét wat dit vir jou beteken: Dat ‘n erge babelaas nogmaals wink op Maandag… Komaan, verras ons almal en bly vir één naweek nugter. Jy kán! 🙂

                      Like

                    • “Dit vertel n mens egter niks van watter tipe ateis ons onderskeie ateiste is nie.”

                      Gerhard, die HAT verklaar ateïs as volg: Iemand wat nie in die bestaan van God glo nie; godloënaar, ateïsties.

                      Is daar dan egte en onegte ateïste op hierdie blad?

                      “Of die ander ateiste op hierdie blad hulle onderskeie spesifieke sort ateism aan jou bekend gaan maak weet ek nie…”

                      Hoekom sou hulle? Jy maak dan in elk geval ook nie jou “spesifieke sort ateism” bekend nie, so dit is inderdaad “futile” om met jou te redeneer. Jy is nie werklik ‘n ateïs nie, jy is maar net iemand met ‘n identiteitskrisis. Met ‘n tong soos joune het jy sowaar nie ‘n vurk nodig nie. 🙂

                      Like

                    • Jinne Kokkerman wat verstaan jy nie wat ek vir jou skryf nie? Duidelik verstaan jy nie dat ateisme as te ware ‘n groot tent is.

                      Lees nou weer:

                      Op grond van Hawking se “knowledge-claim” stem ek nie saam dat Gode nie bestaan nie.

                      ‘n maklike konsep om te verstaan as jy ateisme in sy verskillende verstaan.

                      Like

                    • Bwahha

                      Oudergewoonte gaan slaan oom Kokkerman die HAT na. Duidelik verstaan jy nie wat ek skryf nie

                      Like

                    • “Oudergewoonte gaan slaan oom Kokkerman die HAT na. Duidelik verstaan jy nie wat ek skryf nie”

                      Jy is reg, nie soos jy dit skryf nie… Ek verstaan Afrikaans soos wat die ware betekenis daarvan is. Die HAT het ek nie nageslaan nie, ek het dit bloot vir jou aangehaal. Dis so effens arrogant van jou om te glo dat jy nou skielik die hoeder van die Afrikaanse taal is wat jy nie eens verstaan nie. n Ateïs is iemand wat nie in God glo nie, dis gewis nie ‘n “groot tent” waar jy definisies vir jou ateïsme na willekeur kan uitpluk soos dit jou bui pas nie. 🙂 🙂

                      Like

                    • Kokkerman, ek sien niks mee verkeerd met die HAT wat jy aanhaal nie. Dit is egter ‘n heel ander storie as ons oor “believe” en “knowledge” praat. Ek is in lyn met ateisme jy verstaan maar net nie wat ek vir jou skryf nie. Los eers hierdie oplossing op dan kan ons verder gesels oor die ander dinge. Ek maak nie my ateisme op soos ek skryf nie. Ek hou daarby. Kom nou dink ‘n bietjie.

                      Like

                    • Ek gaan nou naweek hou en sal teen maandag of dinsdag ‘n ogie kom gooi of jy verstaan wat ek skryf.

                      Ek sien jou maatjie vra wat Jesus sou gedoen het…

                      Like

                    • “Dis so effens arrogant van jou om te glo dat jy nou skielik die hoeder van die Afrikaanse taal is wat jy nie eens verstaan nie”

                      Wie het gese ek is? Dis goed wat jy opmaak. Jy lieg al te lekker vir jou God. Ons praat oor “believe” en “knowledge”.

                      Gee my al die verduideliking wat jy in die HAT kry onder “ateis”. Volgens die benaminge wat jy vir my uit die HAT voorgehou het verstaan jy nog minder van wat die HAT se gegewe my verduideliking.

                      Like

                    • Se my oompie Kakkie, verstaan jy jou vrind Klonkie se Afrikaans, of vergewe jy hom sy vrot taalgebruik?

                      Like

                    • “Se my oompie Kakkie, verstaan jy jou vrind Klonkie se Afrikaans, of vergewe jy hom sy vrot taalgebruik?”

                      “Nee poephol, dis nie wat hy se nie. Bliksem, jy lieg darem onbeskaamd.”

                      Jou soort vind Klong se taalgebruik vrot, want julle het geen inbors nie. Bostaande kommentaar daarenteen, skreeu van gammat-intellek en walg enige goed opgevoede mens.

                      Like

  3. Waarom al die moeite om vir die goddeloses te probeer oortuig??

    Dit help absoluut niks, dit is teenproduktief, God het hierdie goddeloses reeds geoordeel en daarom het hierdie blad slegs negatiewe effekte op ons as gelowiges.

    Om al ons tyd en aandag hier te fokus weerhou ons van die geluk en liefde waarmee God ons reeds geseen het.

    Kom eerder bymekaar saam met ander kinders van God om Hom te eer en om opgewonde te wees vir Sy koms.

    Ons verantwoordelikhede moet by ons naaste wees, ons geliefdes eerstens. God waarsku ons teen die soort geselskap, Hy wil nie he ons moet toelaat dat deur hierin betrokke te raak ons ons eie lewens verwaarloos nie.

    Dis presies wat die duiwel wil bewerkstellig

    Like

      • Ek is slegs hier omdat ek diep bekommerd is oor my christen vriende hier teenwoordig.

        Vir jou en die andere ongelowiges kan ek maar net voor bid, en ek bid wel vir julle. Die vraag is eintlik, vir my mede gelowige vriende- sou Jesus aan hierdie gesprek deelgeneem het? Sou Jesus na hulle vlak gedaal het en terug slegsê en afkraak?

        Hierdie gesprek is besig om jou te verniel vriend, en die mense om jou is die wat seerkry, nie die heidenne op hierdie blad nie.

        Laat jou lewe ñ voorbeeld wees om siele na Christus te lei, sonde teen die Heilige is hier die hoofteme, hiervanaf moet ons wegbly.

        Verbly jou in die Here

        Like

        • Ag Klonkie, lees bietjie die niksseggende snert wat jy hierbo skryf. Waar kom jy daaraan dat ons/ek die mense rondom my sou “seermaak”? Die probleem met klonkies soos jy is dat agterlikheid en onnoselheid deur die mense om jou beloon en opgehemel word. Ouens soos jy val heeltemal van die wa af wanneer gekonfronteer word deur geselskap met meer as n dubbelsyfer IK. Ek kry jou jammer en indien daar so-iets soos gode was, sou ek vir jou bid. Die gode het jou beslis n poets gebak toe hulle jou geskep het.

          Like

  4. ….”Om al ons tyd en aandag hier te fokus weerhou ons van die geluk en liefde waarmee God ons reeds geseen het”….

    Weereens ‘n godioot wat glo dat net hulle gelukkig en liefdevol is……..

    ….”Hy wil nie he ons moet toelaat dat deur hierin betrokke te raak ons ons eie lewens verwaarloos nie”….

    Daar weet hy sommer presies wat die heretjie wil he en nie wil he nie. Se vir my, hou die heretjie van roomys? Jy behoort mos te weet, ne?
    Hahaaaaaa !

    Like

    • Ja Fanie, die probleem met n blog is dat daar geen agtergrond is nie. Mense wat my en my gesin ken, weet dat daar niks skeel met my morele waardes nie. My kinders is sosiaal goed aangepas en iederelk akademiese toppresteerders en beklee leiersposisies op skool. Ekself doen my deel om terug te ploeg in die gemeenskap. Die probleem met n blog is dat wanneer ek my agtergrond noem, dit maklik as spog geinterpreteer kan word. Binne die konteks van gemeenskap hoef ek niks te noem nie, want dis algemene kennis.

      Die rede hoekom ek bg. noem is bloot omdat outjies soos Klonkie n totale wanpersepsie het van ongelowiges. (Hier sal ek oom Kokkie die voordeel vd twyfel gee – ek dink hy is deeglik bewus vd ware toedrag van sake…en dit maak hom vreesbevange.) Ek ervaar dit dikwels dat mense wat verkeerdelik aangeneem het dat ek en my gesin gelowig is, verstom/geskok staan wanneer hul die ware toedrag v sake ken. Dis amper asof hulle nie wil glo dat n ongelowige n vervullende, gelukkige lewe kan geniet nie. Hulle neem verkeerdelik aan dat ongeloof gelykstaan aan n immorele bestaan. Wanneer die teendeel hulle in die gesig staar, staan hul geskok en verbaas…en in vrees en onsekerheid. Hoekom? Want hul eie dogmatiese fondasies wat deur jarelange propaganda opgebou is, verbrokkel tot niks. Hul word gekonfronteer met die werklikheid en dis eenvoudig te moeilik om te sluk.

      En hierdie onsekerheid en vrees is die ware rede hoekom godiote op hierdie webtuiste boer.

      Like

      • Mooi gestel, Malherbe. Ek weet nie hoe oud jy is nie, maar as die godiote vandag nog so optree en geskok staan, dan moet jy weet hoe dit was vir ons gedurende die apartheids jare. Niemand het ooit gedurf om selfs net een ou “negatiewe” woordjie te uiter oor gottediens nie. Op skool sou sou hulle jou gebliksem het of selfs geskors het. As jy iets gese het vir die verkeerde ou, kon dit uitgekom het by Buro van Staatsveiligheid, waar hulle jou dan sou verdink het dat jy ‘n kommunis is. ‘n Erg godiotiese poliesieman sou maklik iets gevind het waaraan jy dan kamstig skuldig is, en jy kon in die tronk beland het.

        Die zeitgeist van die tyd was dat elke mens op aarde “in sonde” gebore was, maw jy is dadelik ‘n sondige babatjie. Jou ouers, die onderwysstelsel, die kerke, dominees, pastore, polisie, die howe, natuurlik die regering en sommer die hele land moes jou dan “opvoed’ aldag preek en jou “reg” bliksem, want jy was mos ‘n “goddelose” mens. Daar was net “reg” of “verkeerd”.

        Jy het bv. nie gely aan enige mediese gebrekke nie. As jy nie kon leer om te lees nie, was jy hardkoppig en moedswillig, en word weer gebliksem.

        Nouja, hoe sal ons dan se? “Thank god for the ANC” Hahaaaa

        Like

  5. “Gee my al die verduideliking wat jy in die HAT kry onder “ateis”. Volgens die benaminge wat jy vir my uit die HAT voorgehou het verstaan jy nog minder van wat die HAT se gegewe my verduideliking.”

    Ateïs’, (-te). Iemand wat nie in die bestaan van God glo nie; godloënaar, ateïsties.

    Bostaande is die presiese verduideliking/verklaring op bladsy 58 in die HAT – Verklarende Handwoordeboek Van Die Afrikaanse Taal, Tweede Uitgawe, vierde druk.

    As jy die Afrikaanse taal na willekeur verander om jou nukke en grille te pas dan sal geen ordentlike mens verstaan wat jy sê nie. As jy dit nie kan begryp nie is dit werklik nutteloos om met jou te redeneer. Buitendien, dit kom voor of daar ‘n Babelse verwarring onder julle heers as jy die begrip, ateïs, onder ‘n “groot tent” kan verberg weens die enorme klomp verskillende vertolkings daarvan. Watter soort “klassifikasie” ateïs is jy? Die kinderagtige, sotlike soort? Nee wat, gaan redekawel met die persoon wat in die spieël vir jou terugkyk. Sy bevraagtekenbare intellek is gelykstaande aan joune. Klong is reg, julle is besoedelend vir die kind van God.

    Like

    • Kokkerman, die HAT bestaan uit duisende woorde. Jy kan my maar ‘n sot noem net soos jy wil.

      Weereens, ons praat van “believe” en “Knowledge” (of “know” (weet)). Gaan snuffel n bietjie rond in jou HAT.

      Ek verander nie die Afrikaanse taal nie. Gaan jou HAT na dan kom antwoord jy verder.

      Die antwoord kry ek uit jou HAT uit.

      Terloops volgens die druk wat ek it is goddeloses “boses mense”. Wat ‘n klomp nonsense.

      Like

      • “Die antwoord kry ek uit jou HAT uit.”

        “Terloops volgens die druk wat ek it is goddeloses “boses mense”. Wat ‘n klomp nonsense.”

        “…druk wat ek it is goddeloses “boses mense” ??? “…nonsense” ???

        Jou versoek aan my was om al die betekenisse van die woord, ateïs, te gee soos dit verskyn in die HAT. Ek het dit gedoen maar halstarrig aanvaar jy dit steeds nie, en gaan voort om nogtans jouself verder te verneder. Dis pateties. Die HAT bestaan uit duisende woorde, jy is reg. Die tersaaklike woord egter, is ateïs en vir die doeleindes van ons gesprek, is die “duisende ander woorde” dus irrelevant. So wat probeer jy nou eintlik sê? Dat jy nie ‘n sot is nie, maar ‘n dronk sot? Kyk hoe onsamehangend is jou kommentaar. As ek jy is, skaam ek my eerder daaroor. Lafaard, definieer eerder die tipe ateïs wat jy dan nou sê jy is. Jy skram opmerklik die heeltyd daarvan weg. En as die HAT se definisie daarvan volgens taalkenner Gerhard dan verkeerd is, stel dit dan reg sommer hier op die blad vir almal om te sien. Watter uitgawe van die HAT het jy in elk geval? Die Gerhardus HATikanus uitgawe??? 🙂 🙂

        Like

        • Jy soek vir kak Danie. Een van jou christen vriende het mooi vir jou gese dat dit beter is om hier weg te kom. Ek vra vir jou – Wat kry jy reg om hier te troll? Se vir my. Het jy niks anders om met jou tyd te doen nie?

          Like

          • Goddelose mense wat hulle sondigheid besef, wens dat daar geen God is om hulle te straf nie – dan kom hulle mettertyd daartoe om hulleself te oortuig dat daar geen God is nie, en soek hulle na argumente om hulle sienswyse te staaf.

            Like

        • Jirre, Kokkerman wat verstaan jy nie? Verduidelik ek dit verkeerd vir jou of wat? Soos ek se kan jy maar n sot noem net soos jy wil. Ek wil nie ‘n hemel saam met jou deel nie.

          Ek het gevra dat jy moontlike ander betekenisse in die HAT gee want ek sit met ‘n 1964 uitgawe waarvan baie moderne woorde en verduidelikings weggelaat is.

          Ek stem dus saam met die HAT se verklaring dat ‘n ateis ” Iemand [is] wat nie in die bestaan van God glo nie. Dit is wat ek absoluut in glo.

          Die HAT is ook nie die alfa en omega nie want nuwe woorde word geskep en ander woorde kry selfs nuwe betekenis.

          Maar daar is ander woorde wat die saak duideliker sal uitlig en jy verstaan dit nie. Ons praat oor “believe” en “Knowledge”.?

          “…druk wat ek it is goddeloses “boses mense” ??? “…nonsense” ???”

          In my Verklarende Afrikaanse Woordeboek is “god’deloos”: Sonder God, boos, gruwelik, oneerbiedig; -heid

          In my Verklarende Afrikaanse Woordeboek is “god’delose”: -s, ongodsdienstige, bose mens.

          Ek dink dit is nonsens dat goddeloses inherent bose mense is.

          Jy en jou vriend Johannie – wie vir ons verduidelik dat sy Boedha-vriend vir hom verduidelik dat die sg. siel (ego) as’t ware gesny moet word sodat die “gees” sy wek op sodanige ego kan doen – vind ek werklik snaaks.

          Like

  6. Liewe vriend Danie,

    Hoe vêr moet dit tog gaan, hierdie gesprek? Die Here weet alleen. Moenie jou lewe toewy aan die navorsing, naslaan, energie en obsessie aan hierdie “blog” nie.

    Hierdie webtuiste is deur die ateïste geskep om saam met hulle goddelose vriende die Lewende God te spot en te verkleineer en daardeur hulle self te verwyder uit die gelowige geselskap. As dit hulle keuse is, laat dit eerder daar asb!

    Jy raak hierin vasgevang en dit is besig om jou stuk vir stuk te breek. Jou doel is groter en jou rol in hierdie wêreld is sekerlik meer as hierdie waansinnigheid saam met onbekende heidense mense?

    Wees nou wys, soos Salomo skryf in Spreuke, en neem die wyshede en pas dit toe in jou eie lewe. Daar is waarskynlik soveel meer in jou lewe om te koester, soveel meer om jou aandag en tyd op te spandeer, soveel geliefdes wat jou graag eerder voluit in hul lewens betrokke wil hê??

    Maar jou lewe is hier tussen die ateïste, jou tyd en energie word hieraan gewy, jou prioriteit is hierdie geselskap? Dit is ñ bodemlose put vriend, sowaar, ñ bodemlose put.

    Moenie verder hierin verval nie, hulle maak van jou ñ bespotting en van God en dis nie nodig nie, dis juis hier waar jy nie hoort nie!

    Asb vriend, wees tog versigtig om op hierdie pad te bly wandel, dit bring meer hartseer as geluk.

    Like

    • Klong, wat jy sê is waar. Hulle is eenvoudig dit nie werd nie want uit eie keuse, soos dit in Johannes 8:44 in die eerste gedeelte van die vers staan het hulle die duiwel as vader, en die begeertes van hulle vader wil hulle doen.

      Ek het dit vanoggend besef toe ek die volgende woorde in Johannes 8 vers 47 lees: “Die wat uit God is, luister na die woorde van God. Daarom luister julle nie, omdat julle nie uit God is nie.”

      Dankie vir jou tydige vermaning, ek waardeer dit.

      Like

    • Die Klong, ek het reeds aan jou probeer verduidelik dat dit eintlik die atijoote op die blad is wat met hul sotlikheid hulself as belaglik uitwys, maar jy het my blykbaar nie geglo nie of jy stem nie saam nie.

      Kan ek net weer verduidelik, die atijoote het n gelykenis van God / konsep in hul eie koppe gevorm. . . . m.a.w. hulle het ‘n gelykenis van God in hul eie beeld geskape, en toe agtergekom dat dit vals is, nou glo hulle dat “die ander mense” het ook ‘n soortgelyke verbeeldings vlug onderneem, . . .m.a.w. die God wat jy verklaar is net deur jou ego geskep en dit bestaan nie werklik nie. (Net soos “ateïsme” wat net in hul koppe bestaan)

      Die menslike karaktertrekke wat die mense as “goed” beskou – word aan die “beeld van God” toegedig soos liefdevol, alomteenwoordig, lankmoedig moreel waardig, almagtig (Allah magtig) . . . ens ens. en die slegte dinge word aan die duiwel toegeskryf, soos haat en nyd en boosgeid egosentrisme narcisme ens

      Die atijoote het nou hul eie sekulêre godsdiens geskep met ander simbole soos “ander mense” is dom as hulle nou nie aan ons dogmas glo nie, en van hul dogmas sluit in dat die gode “spoke” is en nie bestaan nie, maar wel net in die koppe van “die ander mense” – net soos ateïsme wat in die koppe v/d die atijoote bestaan

      Onbeskaamd wys hulle vir almal wat in hul sotlike “koppe” aangaan en hul “ego’s wat soos ‘n parasiet hul “beset” en vertel wat om te dink is nie besig om, soos jy dit stel ” die Lewende God te spot en te verkleineer” nie, maar wel hul eie – die ego – se gelykenis van God – . . m.a.w. hul spot met “hulself”, en dan weet hulle dit nie eens nie . . . praat van dwaasheid!!

      Ek hoop jy verstaan dit die keer beter, daar is geen manier wat hulle iemand kan afbreek of seermaak nie, hulle is dan in hulself verdeeld en projekteer dit na “buite” op “die ander mense”

      Like

  7. En daar gebruik oom Kakkie die flouste verskoning denkbaar om die blog te verlaat: n Versoek van n klipdom godioot gekombineer met n boodskap uit n boek wat 2000 jaar gelede geskryf is deur ouens wat beswaarlik die verskynsel van dag en nag kon verduidelik. Dit sou lagwekkend wees as dit nie so tragies was nie.

    Ons gaan jou mis oom Kakkie. Jy was een vd slimmer godiote wat die blad besoek het. Ons sit nou opgeskeep met n mal hoender genaamd Johannie. Tot wedersiens Oom.

    Like

  8. Eks terug vir ‘n dag of twee uit die bos en dit is lekker om weer McBrolloks te kan lees. Ek is ook verheug (hoes dit vir Afrikaans na die geswoeg met Portugees?) om te sien die Gideonsbende is nog steeds getrou op hul pos om die Kokkerman-faksie teen te staan. Dit is beslis ‘n uitdagende taak, maar wat geveg moet word terwille van ons nageslag. Sterkte vorentoe.

    Het hier in ‘n gastehuis ‘n Bybel gevind en lees toe Ps. 23. Dit was ‘n mooi gedig, maar hierdie weergawe is ‘n totale aborsie. Die godiote kan nie eers hulle eie erfernis beskerm nie. Dit is so goed jy gee vir ‘n hedendaagse digter N P van Wyk Louw se Raka, of Die Swart Luiperd, om oor te skryf! Die godiote lewer niks van nut nie – hulle breek net af.

    Like

    • Welkom terug Savage. Die godiote het vir eers gevlug, maar wees gerus – hulle sal terugkom. Hul kan hulself eenvoudig nie help nie.

      Ja, ek het ook opgelet dat die bybel deesdae totaal anders lees as in my jongdae. Gedog dis die gode wat dronk was, maar by verdere navraag vind ek uit dat daar omtrent elke 3de jaar n nuwe VERBETERDE weergawe tevoorskyn kom. Eintlik heel voorspelbaar – hoe anders moet die geldkoffers mooi vol gehou word? Die getalle vd NG Kerk val konstant. Dis hoekom hul so naarstigtelik vry na samesmelting ander kerke – kerke wie se lede in n vorige bedeling nie goed genoeg was nie…..maar voila!; nuwe refering, nuwe beleid en nuwr kerk is die resultaat. En op die koop toe word Belhar belydenis skielik omarm. En om te dink daar is steeds mense wat kerk toe gaan om meer tee leer oor eerlikheid?

      Like

      • Ja welkom terug Savage. Ons mis elke keer jou wetenskaplike insae wanneer dit die nodigste is om godiote soos ou Kokkerman vas te vat.

        Malherbe,……. ” en om te dink daar is steeds mense wat kerk toe gaan om meer te leer oor eerlikheid?”

        Kerk toe gaan om te leer van eerlikheid..?

        Haha.. nou daar is vir jou werklik ‘n helse teenstelling in een sin, nie waar nie?

        Net die woorde “got is” is al klaar ‘n moerse leuen nog voordat die dominee al sy ander kak gaan kwytraak.

        Like

        • Een ding wat ek nie verstaan nie is hoe dit moontlik is dat sekere christene meen dat hulle God “all-loving” is terwyl ander weer van mening is dat “God” nie “all-loving” is nie.

          Like

        • Jys reg Fanie.selfs ek mis soms die ooglopende teenstrydighede vd gotte dogma. Jarelange Kalvonistiese indoktrinering speel selfs vandag nog n rol in my kop. Die virus is vernietig, maar die littekens wys nog. Ek vang myself nog gereeld dat ek aarsel om te begin eet aan n bord kos a.g.v. die jarelange bid/danksegging gewoonte. My teenvoetet is om Mev Malherbe te bedank voor ek eet…..en sommer die skaapboer ook!

          Like

          • Malherbe,

            Lekker gelag. Sommer die skaapboer ook, he? Hmm.

            Ja-nee Malherbe, hulle het ons goed opgefok. Die littekens bly vir altyd. Ek is net bly dat ek op so ‘n jong ouderdom kon besef waste kak dit alles is.

            … En vandag se ek: “Thank god I am not religious”

            ‘n Vriend vertel my hy het ‘n oulike spotprentjie gesien waar die heretjie daarbo in die hemel sit , omring deur engeltjies en al die ander wesens. Hy is besig om af te kyk aarde toe (wat anders doen hy heeldag?) en te kyk na Israel-en- die- Palesitiniers, die katolieke-en-protestante in Ierland, ook ISIS en Al-Queda………

            En toe se hy: “You know, I’m starting to like those people who don’t believe in me, more than those who do”

            Like

            • Ja Fanie, ek kan nie dink dat die jesus waarvan die bybel skryf, hom met meeste godiote sou wou assosieer nie. Daai ou in die nuwe testament sou hom waarskynlik meer tuis vind tussen hedendaagse boomrokende hippies. Die Dantjie Kokkerotte van vandag vergelyk goed met die destydse Fariseers …..en ons weet mos wat jesus van hulle gedink het.

              Like

              • …..Boomrokende hippies…..

                Ai, hoe laat jy my nou terug verlang Malherbe.

                How we embraced this new wave of rebellion and revolution so wholeheartedly……. The music, the tied-and-died tank vests, the corduroy jeans, the long hair, the beards, the jesus sandals, flashing the peace signs…. and the free love of course! MaryJane and LSD layed a big role in altering our thinking, our perceptions of life and all and sundry. Sadly some folks got fucked badly by too many acid trips.

                It was really a wonderful time to be a young man. I am so thankful that I could be part of it. There was so much hope for a brighter future and a peaceful world. We really meant it. There was a most incredible feeling and vibe of brotherhood and love. Sadly, once again, most hippies thought that the answer lay in drugs and more drugs. Wrong !

                We saw the rigidity, the narrow-mindedness and the vekramptheid of our parents, educators and governments. We turned our backs on them, eschewing everything they ever stood for, such as punishment, control of children, constant preaching and reprimanding, the forced dress codes of the time, short hair for guys and all of that.

                Ek gril as ek net dink aan hoe geweldig ons onderdruk was. Jy kon nie poep se nie, of daar was kak. Aaaargh ! Vandag se jong kinders baat tot so ‘n groot mate agv van daardie wonderlike revolusie, wat moes gebeur het en wat so nodig was.

                Like

            • Numeri 15: 32 -36

              32: EN toe die kinders van Israel in die woestyn was, het hulle ’n man gekry wat op die sabbatdag hout bymekaarmaak.

              33: En die wat hom gekry het terwyl hy hout bymekaarmaak, het hom na Moses en Aäron en na die hele vergadering gebring.

              34: En hulle het hom in die gevangenis gesit, want dit was nie beslis wat met hom gedoen moes word nie.

              35: Toe sê die HERE vir Moses: Die man moet sekerlik gedood word; die hele vergadering moet hom buitekant die laer stenig.

              36: Toe het die hele vergadering hom buitekant die laer uitgebring en hom gestenig, dat hy gesterf het, soos die HERE Moses beveel het.

              http://www.bybel.co.za/search/search-detail.php?prev=-3&book=NUM&chapter=15&version=0&GO=Wys

              1953- Vertaling

              Genugtig, dit is ‘n tragiese storie. Die arme man. Dit is hoekom ek nie glo in hierdie joodse oorlogsgod nie.

              Like

  9. Pasifiseer op godsdiens is ook al wat julle kan doen, en dis ook al wat julle kan sê en te “veg” vir jul ateïstiese geloof.

    Dit herinner my aan C.S Lewis se boek “The great divorce” waar die hoof karakter beland in ‘n plek, na sy dood, waar net ego’s ditself uitspeel, geen materialisme wat hulle terug hou nie, om ‘n huis te bou kan jy maar net jou verbeelding gebruik en dan poef daar staan jou gebou in al “jou” glorie.

    Hy ontmoet al die verskillende ego’s wat elkeen sy eie storie vertel – dit is nogal vermaaklik, nou dink ek as dit julle was dan sou julle aan en aan gaan oor “die ander mense” wat so verkeerd is.

    Hierdie kotsblad pas heel goed in die boek in wat hy in 1946 gepubliseer het!, materialisme is nie hier van belang is nie – net die woorde wat by julle uitgaan en ekspressies van julle ego’s, al julle “wysheid” en konsepte en opinies.

    Een “spook” in die storie het ‘n salamander op sy skouer wat hom die heeltyd vertel wat hy moet doen en dink, toe kom daar ‘n engel iets aan en vra of hy die salamander kan doodmaak, alhoewel die spook die salamander haat en vertel om stil te bly sonder sukses, en heeltyd met dit in ‘n stryery betrokke is dink hy allerhande verskonings uit om nie van die salamander ontslae te raak nie.
    En die salamander dreig die spook ook, “jy sal nie ‘n regte man wees sonder my nie”, ” wat gaan jy wees sonder my?” ens
    Na heelwat oortuiging gee die spook in en die engel iets breek die salamander se rug en gooi die op die grond, en daar verander dit toe in ‘n manjifieke perd en die vreugdevolle spook klim op en galop weg oor berge en dale.

    Die simboliek agter die storie sal julle nie verstaan nie, want julle is te geheg aan die salamander wat jul heeltyd vertel wat om te dink en uitwys hoe verkeerd “die ander mense” is.

    So veg maar voort – atijoote veg maar voort – dis vir jul kinders en hul kinders se kinders om bevry te wees van jul ego gedrewe “gelykenis van God”

    Like

  10. Ek word vanoggend wakker met hierdie ongelooflike mooi lied in my kop.

    Ek wil dit graag deel met almal. Hierdie lied trek my hartsnare dat die trane hard vloei.

    Like

    • Ek kan nie die lied luister nie, maar as ek na die woorde kyk lyk dit na ‘n liefdes klaaglied – wat maar net ‘n sagte weergawe van die primêre gil is

      Like

    • Sjoe! Baie mooi Malherbe. Dankie. Sal bietjie die fliek ook gaan kry.

      Ek sien nou dat ou Johannnnnnie glad nie die lewe net eenvoudig kan geniet nie. ‘n Mens sien dit ook gereeld by baie van die godiote wat aldag en heeldag net kakboek lees en bid en alles om hulle as sonde sien.

      ou Johannnnnie bestudeer ook net heeldag sy sielkundige boeke daar waar hy in die malhuis sit, omring deur psigiaters wat hom vertel van die ego’s.

      Ek wil graag vir hom vertel dat die lewe daar is om ten volle te geniet. Dit kan ‘n mens slegs doen as jy in aanraking is met al jou gevoelens. Dit is so
      eenvoudig. As jy as kind onderdruk was, gebliksem en gepreek en verwaarloos was, dan arresteer jy jou emosionele groei as kind, en daar bly dit daaronder tot die dag wanneer jy weer in aanraking kan kom met jou pyn, jou trane en woede, jou opinies en al jou ander intellektuele eienskappe ook.
      Net soos wat jy ‘n baie gesonde jong kind sien doen, een wat glad nie onderdruk was nie. Dan kan jy weer die lewe geniet. Dit is hemel, Johannnie.

      Vergeet die hele spul kak van ego’s en sonde en gotte en bybel-kak en geniet die lewe. Jy gaan nie in die hel brand nie, en jy gaan ook nie eendag hemel toe nie, want dis alles kak. Geniet net die lewe, dis al.

      Like

      • Ja Fanie, die probleem met Johannie is dat hy nie sy eie twak verstaan nie. Ek dink ook nie hy het formele opleiding in sielkunde nie. My buurman is n sielkundige, en glo my, hy sal Johannie rol in n oomblik. In Buurman se woorde: “Hierdie ou klink soos n tipiese leunstoel sielkundige; en daarby nie n baie goeie een nie.”

        Nee wat, ek dink Johannie wend sielkunde aan om slim te klink. Die feit dat hy klaaglik in hierdie poging misluk, gaan skynbaar by hom verby.

        Like

  11. Ek het toe “the great divorce” weer gelees en die taal gebruik verstaan ek nie altyd nie, maar ek het ook geweet dat ek êrens gelees het dat . . ; hel is ‘n toestand van die maaind ek kan dit eintlik nie beter stel as CS.Lewis nie:

    Hell is a state of mind . . . and every state of mind left to itself, every shutting up of the creature within the dungeons of your own mind – is hell. But heaven is not a state of mind, heaven is reality itself. All that is fully real is heavenly.
    For all that can be shaken will be shaken and only the unshakeable remains

    As Mad Mac dit in sy sokkies sit en rook dal daar dalk ‘n liggie aan gaan vir hom.

    Nou weet ek daai stemmetjie in jul koppe is alreeds besig om fout te soek met die stelling, maar ek dink nie dat “sate of mind” so ‘n eenvoudige konsep is om te verstaan nie, as Adriaan nie eens die ego in homself kan erken nie, hoe gaan hy se toestand van sy maaind ontrafel?

    Like

    • Johannie, of ons met jou saamstem of nie oor bg. is irrelevant. Die feit is dat medegodiote soos oom Kakkie beslis nie sal saamstem nie. Hoekom met ons stry oor die kleur v Vader Krismis se jas? Gaan baklei met die ouens wat jou dogma deel en n totaal ander interpretasie huldig.

      Like

    • Fanie, lees die man se eerste paragraaf. Hy begin deur te se hy verstaan nie wat hy lees nie. Hierna stel hy n wankelende strooipop op met n “ek is seker ek het gelees….”

      Dat die arme drommel nie kan sien hoe belaglik hy voorkom nie, bewys die bankrotskap aan intellektuele inhoud van die boodskap wat hy wil oordra. Hierdie bankrotskap tipeer inderwaarheid al sy skrywes.

      Hy is n tipiese kandidaat vir godiotisme. Waarskynlik dommerig gebore en daarna het die gottediens die res van sy brein verwoes. Oor die wal met bal en al. Koeel is deur die ker….die voel het gevlieg….alea jacta est.

      Like

  12. Ek dink die heeltyd dat dit julle is wat nie verstaan wat ek skryf nie, nou lees ek dat dit ek is wat dit nie verstaan nie en wat julle skryf was vir my glas helder, julle braak gal teenoor iets wat net in jul koppe “bestaan”, waarvan julle onbewus is.

    nou kom Mooiseun en vertel my dat hedonisme is eintlik die pad om te loop, en deur sy tyd wat hy hier spandeer moet seker vir hom deel wees van sy plesiertjies wat hy so aanbeveel (Ek erken ek geniet dit om met my”self” te praat en dat “non-dualisme” het nou nie ‘n verwysing in jul “wêreldbeskouing” nie)

    Ek het al na ou George Harry se seun se woorde verwys van “Long long long” waar hy homself vind, maar dit lyk vir my asof Mooiseun verwys na die “vrou” in hom wat meer prominent raak.

    In die Griekse mitologie is daar die storie van “Sirens” wat die matrose verlei het as hulle hul lied hoor wat hulle na hul dood toe ly en ek dink dat die woord “dood” in die geval nie verwys fisiese dood nie, maar na “ek dink daarom is ek”. (As jou denke jou oorneem soos die salamander (koggelmander?) in die storie van CS. Lewis)

    En Mallies se buurman sal seker wonder wat het hy dan al die tyd geleer as die kundige van die “siel” as Malles ontken dat hy ‘n siel het . . .? Vertel hom jy glo nie jy het ‘n siel nie dan sal hy sekerlik dink die probleem lê by dié ou.

    Ek is nie seker hoekom julle sielkunde in die “stryery” ingebring het nie miskien omdat ek na sielkundige terme soos ego en siel verwys, maar wat ek eintlik van praat is dat mens na “binne” moet kyk en nie soos die ekstreem geval van Gerhardus wat oral oor “buite homself” rondhardloop op soek na iets nie.

    Gaan my nie verby o Heiland gaan my nie verby

    Like

    • Ag Johannie, vra enige sielkundige of die mens n siel het. Slegs die godiote onder hulle sal dit erken. Die woord sielkune verwys lankal nie na die bybelse of godiotiese definisie van siel nie. Die Engelse psychology, is n meer raak beskrywing. Die blote feit dat ek dit aan jou moet verduidelik, spreek boekdele.

      Like

      • Nou lyk dit my hier is nog ‘n leunstoel sielkundige, (of is dit in sy geval leenstoel?) wat is dit dan wat die sielkundiges bestudeer eh Malies? Maak dit saak wat jy die noem met ‘n woord? Dit bly nog dieselfde ding

        En ek kon seker beter verduidelik het dat wat ek van praat is dat daai ding wat die sielkundiges bestudeer en eindelose teoriee oor opbou, daai ding wat Malleis ontken dat hy dit het, daai ding wat vir die atijoote vertel hulle is slim, dis die ding wat ontkoppel moet word, dis die kogggelmander, die “siren” verleiding, die ego, die siel, die unreal self, die self, of wat jy dit ook al wil noem.

        Nou sien ek nog ‘n atijoot het sy koel verloor – Kopdoek Kraaikamp, wys hy sy ware kleur, (Hy is mos ook so ‘n gatkruiper by sy en swart boeties en ousies soos Malleis) sê hy blykbaar dat sy konsep/gelykenis van God en Jesus is “breindood”, dieselfde woorde wat julle so slim laat voel, en dat daar geen F***n bewys is dat daar ‘n God is nie
        (Wat hy van onbewus is dat hy eintlik praat van sy eie ego geskepte konsep van God wat net soos in julle geval geen bewyse van is nie, dit bestaan net in sy kop, as nog ‘n dogma van die ateïstiese geloof)
        Kopdoek Kraaikamp moet eerder die stryk ousie se kopdoek terug gee en vir himself begin dink, maar hy het soos julle al so diep in sy ego gedrewe agterend opgekruip dat hy nie meer kan lig sien nie.

        Hulle sê dat fools rush in . . . . en atijoote is onbeskaamd om vir almal te wys hoe hulle na die skadu’s teen die “wall” staar, maar daar is mense wat hul hulp kreet raak sien maar dit is nie maklik nie

        Like

        • Johannie, wys my asb jou siel. Miskien moet ons jou inboek by n hospitaal vir n siel oorplanting? Jy is eerlikwaar dommet as wat ek aanvanklik vermoed het. Nie geweet dis moonrlik nie. Sorry.

          Like

        • Johannie jy kan darem nonsens praat. Niks wat jy skryf dui op die bestaan van jou God nie.

          Ek het vir jou ‘n girlfriend opgespoor:)

          Like

            • Nou-ja wat van ‘n bietjie Bybelstudie Johannie? Kyk ek hou nie juis van Bybelstudie nie, maar vandag is ‘n uitsondering.

              Numeri 19: 1-6

              1

              VERDER het die HERE met Moses en Aäron gespreek en gesê:

              2

              Dit is die wetsinsetting wat die HERE beveel het deur te sê: Spreek met die kinders van Israel dat hulle vir jou ’n rooi koei sonder gebrek bring waar geen liggaamsgebrek aan is, waarop geen juk gekom het nie.

              Deut. 21:3; I Sam. 6:7.
              3

              En julle moet haar aan die priester Eleásar gee, en hulle moet haar buitekant die laer uitbring en voor hom slag.

              Lev. 4:12; Hebr. 13:11.
              4

              En die priester Eleásar moet van haar bloed met sy vinger neem en van haar bloed sewe maal in die rigting van die voorkant van die tent van samekoms sprinkel.

              Lev. 4:6,17; 16:14,19; Hebr. 9:13.
              5

              Daarna moet hulle die koei voor sy oë verbrand; haar vel en haar vleis en haar bloed, saam met haar mis, moet hulle verbrand.

              Ex. 29:14; Lev. 4:11,12.
              6

              En die priester moet sederhout en hisop en skarlakendraad neem en dit binne-in die brand van die koei gooi.

              Tot sover.

              Genugtig Moses en Aaron dink ek was ‘n bietjie mal……

              http://www.bybel.co.za/search/search-detail.php?prev=-4&book=NUM&chapter=19&version=0&GO=Wys

              Like

              • daar is die bewys dat “geloofsoortuigings” mense se breine verrot, Mad Mac het niks om te sê nie net kom “wys” dat sy atijootiese geloof sy brein oorgeneem het en dit met haat en nyd vervang het.

                Dan oortree hy een van sy 22 gebooie om neerhalend na vroulike voortplanting anatomie te verwys – skyn so heilig.

                Ek nomineer Mad Mac vir die “poepholvrug van die week” toekenning.

                rol maar voort Mad Mac rol daai zolle

                Like

    • ….”Gaan my nie verby o Heiland gaan my nie verby”….

      Dis vir my altyd verbasend hoe al die godiote op aarde altyd – elke dag en elke week – moet smeek vir hulle gottetjies en “heilande” om hulle nie verby te gaan nie. Lyk vir my as jy ‘n godioot is dan is dit permanent deel van jou daaglikse lewe. Smeek vir hom/sy/dit/hulle om jou of iemand te genees, te help met finansies, te beskerm en te waak oor jou en jou vrou en kinders en sommer almal.

      Hoekom sal die “heilande” jou dan wil verbygaan? Het jy iets vreesliks gedoen, soos bv. om draad te trek, of poep te se, of seks geniet het, gedans het, of wat?

      Wat gaan gebeur as biljoene mense nie elke dag hierdie smekery doen nie.
      O maggies ! Seker moerse aardbewings elke dag, vloede, miljoene mense wat vrek van siektes, weerlig wat elke dag miljoene doodslaan. Miljoeen ongelukke…… te vreeslik. Maar nou ja, dalk is hierdie heilande so gaaf dat hulle dit alles stopsit solank as wat mense elke dag bid. Haha.

      Like

Leave a comment